לאורה ריבלין - בעיר זרה
ארכיון תאריך: 1 נובמבר 2024
משך: שעה ורבע
הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 12:30. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות.
לאורה ריבלין במופע "בעיר זרה". שירים מקוריים וקאברים מפתיעים ללהיטים מוכרים, מזוית נשית ייחודית.
לאורה ריבלין חוזרת במופע מוסיקה קברטי חדש ומהפנט ומגיעה איתו לראשונה לשבלול כדי להציגו באינטימיות של מועדון ג'אז קטן, המקום שהכי מתחבר בטבעיות לחומר שיוגש. במופע זה לאורה ממשיכה את שיתוף הפעולה עם נורית זרחי, עם בנה המלחין שאול בסר ועם ימי ויסלר (הבילויים) שהניב גם את המופע והאלבום המצליחים 'אישה נוסעת'.
"מרהיב! האישי והפוליטי, החיים והחלומות שלבשו מנגינה.. ערב חד פעמי. פנינה שחורה.. לחנים מצוינים - שאול בסר והרכב נגנים - חגיגה. כזה עוד לא היה" מרב יודילוביץ' ynet
"הופעה מקסימה.. טקסטים - שירה צרופה. מוסיקה, עיבודים - יצירת מופת בפני עצמה" אגי משעול
"קברט משודרג.. הומור דק ומקברי" עמוס אורן "הבמה"
"נפלא! ריבלין מתגלה כזמרת עם קול ייחודי רב עוצמה.. טקסטים אישיים, חדים ומרגשים" יונתן גת רדיו 103fm
הטקסטים של לאורה - בעריכה עם נורית זרחי - מתעדים רגעי התבוננות בתמונות חיים קצרות, פשוטות לכאורה - של זרים ברחוב, בים או בבית הקפה, תמונות שמאחורי חזותן התמימה מהדהדות חרדות, מתחים ואירועים הרי גורל שנשארים רק מרומזים ברקע.
שיר הנושא 'בעיר זרה' מתאר מפגש מעורר תקווה ונטול סיכוי עם ילדה זנוחה ברובע נידח, אי שם באיזור הדמדומים של התודעה. השיר 'איש עם הגב לים' מציג גבר שמשוטט אבוד על שפת הים ומחפש איפה אשתו. 'קודם כל בוא לפאב' הוא הצצה בזוג זרים בפאב בדאבלין, שאולי, ואולי לא, הגיעו לשם אחרי בשורה קשה.
וגרסאות כיסוי לשירים מוכרים: 'הלילה' של 'הכל עובר חביבי', לצד קלאסיקות כמו 'אהבה אסורה' של זהבה בן ו'איך לפעמים אני' של מאיר אריאל, בפרשנות חדשה, המשתלבים בעולם המסתורי והמכושף של הערב.
מילים ושירה: לאורה ריבלין
עריכה: נורית זרחי
לחנים, עיבודים וקלידים: שאול בסר
תופים: איתי ניצן
בס: עדי הר צבי
גיטרה אקוסטית וקולות: אלכס משה
ניהול אמנותי וגיטרה חשמלית: ימי ויסלר
לאורה ריבלין במופע "בעיר זרה". שירים מקוריים וקאברים מפתיעים ללהיטים מוכרים, מזוית נשית ייחודית.
לאורה ריבלין חוזרת במופע מוסיקה קברטי חדש ומהפנט ומגיעה איתו לראשונה לשבלול כדי להציגו באינטימיות של מועדון ג'אז קטן, המקום שהכי מתחבר בטבעיות לחומר שיוגש. במופע זה לאורה ממשיכה את שיתוף הפעולה עם נורית זרחי, עם בנה המלחין שאול בסר ועם ימי ויסלר (הבילויים) שהניב גם את המופע והאלבום המצליחים 'אישה נוסעת'.
"מרהיב! האישי והפוליטי, החיים והחלומות שלבשו מנגינה.. ערב חד פעמי. פנינה שחורה.. לחנים מצוינים - שאול בסר והרכב נגנים - חגיגה. כזה עוד לא היה" מרב יודילוביץ' ynet
"הופעה מקסימה.. טקסטים - שירה צרופה. מוסיקה, עיבודים - יצירת מופת בפני עצמה" אגי משעול
"קברט משודרג.. הומור דק ומקברי" עמוס אורן "הבמה"
"נפלא! ריבלין מתגלה כזמרת עם קול ייחודי רב עוצמה.. טקסטים אישיים, חדים ומרגשים" יונתן גת רדיו 103fm
הטקסטים של לאורה - בעריכה עם נורית זרחי - מתעדים רגעי התבוננות בתמונות חיים קצרות, פשוטות לכאורה - של זרים ברחוב, בים או בבית הקפה, תמונות שמאחורי חזותן התמימה מהדהדות חרדות, מתחים ואירועים הרי גורל שנשארים רק מרומזים ברקע.
שיר הנושא 'בעיר זרה' מתאר מפגש מעורר תקווה ונטול סיכוי עם ילדה זנוחה ברובע נידח, אי שם באיזור הדמדומים של התודעה. השיר 'איש עם הגב לים' מציג גבר שמשוטט אבוד על שפת הים ומחפש איפה אשתו. 'קודם כל בוא לפאב' הוא הצצה בזוג זרים בפאב בדאבלין, שאולי, ואולי לא, הגיעו לשם אחרי בשורה קשה.
וגרסאות כיסוי לשירים מוכרים: 'הלילה' של 'הכל עובר חביבי', לצד קלאסיקות כמו 'אהבה אסורה' של זהבה בן ו'איך לפעמים אני' של מאיר אריאל, בפרשנות חדשה, המשתלבים בעולם המסתורי והמכושף של הערב.
מילים ושירה: לאורה ריבלין
עריכה: נורית זרחי
לחנים, עיבודים וקלידים: שאול בסר
תופים: איתי ניצן
בס: עדי הר צבי
גיטרה אקוסטית וקולות: אלכס משה
ניהול אמנותי וגיטרה חשמלית: ימי ויסלר
מומלץ סגור
גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter